Centrum pomocy

Odpowiedzi na pytania

Jak mogę złożyć zamówienie?

1. Na stronie sklepu www.anuszka.pl

2. W wiadomości prywatnej za pośrednictwem social mediów albo maila. Konieczne jest podanie kodu produktu, który jest podany w opisie albo przesłanie zdjęcia produktu.

3. Telefonicznie w godzinach działania sklepu. Koniecznie jest podanie kodu produktu, który jest podany w opisie produktu. Nie odpowiadam na wiadomości SMS.

Darmowa dostawa

Oferuję darmową dostawę dla zamówień powyżej 75 zł listem poleconym ekonomicznym, powyżej 100 zł Paczkomatem InPost oraz dla zamówień powyżej 150 zł kurierem InPost.

Czy można płacić przy odbiorze?

Tak, wysyłam za pobraniem kurierem InPost, koszt pobrania wynosi 16,99 zł.

Jakie są metody dostawy?

Darmowa wysyłka od 75 PLN!

 

List Polecony EKONOMICZNY Poczta Polska - 7,99 PLN*

List Polecony PRIORYTETOWY Poczta Polska - 9,99 PLN

Paczkomat InPost - 12,99 PLN

Kurier InPost - 14,99 zł

Kurier InPost Pobranie (Płatność przy odbiorze) - 17,99 PLN

Paczkomat InPost PACZKA W WEEKEND (dostawa w sobotę) - 17,99 PLN**

Wysyłam wyłącznie na terenie Polski.

NIE MA MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO.

 

*Realizacja do 5 dni roboczych

**Opcja dostępna wyłącznie od czwartku godz. 12:00 do piątku godz. 15:00.

Jakie są metody płatności?

1. Przelew online za pośrednictwem Przelewy24;

2. PayPo - Odroczone płatności;

3. Pobranie - Płatność przy odbiorze (+3 zł);

4. Przelew tradycyjny na rachunek bankowy;

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, zamówienia przyjmujemy w wiadomości prywatnej lub telefonicznie w godzinach działania sklepu.

Dane do przelewu:

Nazwa odbiorcy: ANUSHKA Anna Jałowicka

Numer konta: 10 1140 2004 0000 3402 8038 1009 (mBank)

Lub za pośrednictwem BLIKa na nr tel. 573549066

Kiedy zamówienie zostanie wysłane?

W dni robocze, zamówienia złożone do godz. 12 są wysyłane tego samego dnia.

Jak szybko otrzymam swoje zamówienie?

Zamówienia złożone do godz. 12 wysyłamy tego samego dnia (dotyczy wyłącznie dni roboczych).
Czas dostawy jest zależny od wyboru przewoźnika:
InPost - 1 dzień roboczy
List ekonomiczny - 5 dni roboczych
List priorytetowy - 2-3 dni robocze

Czy można zapakować biżuterię na prezent?

Tak, koszt pudełeczka ozdobnego wynosi 4 zł. Należy zaznaczyć opcję "Zapakuj na prezent" przed dodaniem produktu do koszyka.

Więcej szczegółów informacji.

Czy mogę zwrócić produkty?

Tak, zgodnie z prawem Klientowi przysługuje 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny.

Więcej informacji.

Czy można zaprojektować biżuterię?

Tak, wykonuję indywidualne zamówienia na biżuterię.

Więcej informacji.

Formularz kontaktowy